lakedreams.blogg.se

Kennel Lakedreams Welsh Springer Spaniel Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare! Mail; [email protected] Tfnnr; 070-525 74 74

Vi väntar valpar

Publicerad 2022-09-30 14:18:39 i Allmänt,

Borde kanske uppdatera här lite oftare, men nu ska jag göra ett försök iallafall. Det går så lång tid emellan så jag glömmer bort hur det funkar. 🙈
Hundarna mår fint, vi sparade en hane ur förra årets kull så nu har vi fyra welshar här hemma. Adrian (Adde) är en livlig och påhittig grabb som håller oss sysselsatta! 
 
 
 
I sommar har vi varit mycket på sjön, alla fyra hundarna hänger gärna med på en tur med båten! 
 
 
Många härliga bad blev det! ☀️💦
 
 
Nu väntar en spännande höst, då Lilja väntar valpar! Detta blir hennes tredje och sista kull. Pappa till valparna är Wermlandias Bilbo. Han är en stilig gentleman på 9,5 år. Han har tidigare blivit far till flera kullar. Han har det jag söker hos en welsh. Han har hälsan, mentaliten och det rätta utseendet!  Är mycket tacksam för lånet av denna fina hane. 
 
Lilja (Heddychlon Novalie) är rund om magen, snart är det dags! ❤️
 
Pappa Wermlandias Bilbo 
 
Vid intresse av en valp, maila gärna på [email protected] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra Larsson

Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela