lakedreams.blogg.se

Kennel Lakedreams Welsh Springer Spaniel Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare! Mail; [email protected] Tfnnr; 070-525 74 74

Valparna 13 dagar

Publicerad 2019-07-25 21:02:23 i Allmänt,

Valparna växer och mår bra! Alla ökar fint i vikt och nu har de börjat öppna sina ögon! Första tiden har varit väldigt lugn, Lilja sköter om sina barn exemplariskt! Valparna är nöjda, äter och sover. Men nu börjar det bli lite mer liv i lådan. När de är hungriga, oj vad bråttom de får! De skyndar fram till Lilja och protesterar högljutt om inte maten kommer tillräckligt snabbt! De bråkar om spenarna och det börjar bli trångt i mjölkbaren när alla åtta ska få plats och äta samtidigt! De är underbara och jag kan titta på dem hur länge som helst!
Lilja är så duktig mamma, första tiden hade hon svårt att lämna valparna. Vi fick tvinga med henne ut när hon skulle rastas. Men nu känner hon sig trygg att lämna valparna och följa med oss ut. Hon följer gärna med på promenad och det är så skönt att Lilja är sig själv igen!
 
Börjar bli trångt i mjölkbaren! 
 
Hane 1
   
 
 
Hane 2
  
 
 
Hane 3
  
 
 
Hane 4
  
 
 
Tik 1
  
 
Tik 2
  
 
 
Tik 3
  
 
Tik 4
  
 
 
 

Kommentarer

Postat av: SendewaY

Publicerad 2021-10-25 13:55:05

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/ydldykcq

Postat av: SendewaY

Publicerad 2021-10-26 17:36:43

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yjqnbasl

Postat av: eagep

Publicerad 2021-11-06 02:45:50

Hi, this is Irina. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/ydzrv7xa

Postat av: TiseRiff

Publicerad 2022-05-09 23:00:24

We have prepared a special offer for you. Take your 500$ https://tinyurl.com/y3gsezxf

Postat av: TiseRiff

Publicerad 2022-05-11 03:48:33

We have prepared a special offer for you. Take your 500$ https://tinyurl.com/y4en4kzb

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra Larsson

Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela