lakedreams.blogg.se

Kennel Lakedreams Welsh Springer Spaniel Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare! Mail; [email protected] Tfnnr; 070-525 74 74

Dag 61

Publicerad 2019-07-11 12:22:05 i Allmänt,

Nu närmar det sig, snart är valparna här! Liljas temp har sjunkit till 36,3 och hon skakar och flämtar. Hon har börjat bädda och gräver ute. Hon försöker ta sig in under vårat uthus och under altanen, så nu går hon kopplad. Hon har även kräkts några gånger. Lilla gumman, tycker synd om henne! Så skönt det ska bli när allt är över och valparna är här! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra Larsson

Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela