lakedreams.blogg.se

Kennel Lakedreams Welsh Springer Spaniel Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare! Mail; [email protected] Tfnnr; 070-525 74 74

Valparna 3 veckor!

Publicerad 2019-08-02 14:46:24 i Allmänt,

Idag blir valparna 3 veckor, tiden går så fort! De utvecklas i snabb takt och senaste veckan har det hänt massor! Nu har de börjat leka, vifta på sina svansar, morrar och skäller, går stadigt utan att vingla omkull och kissar och bajsar utan mamma Liljas hjälp! Vi har avmaskat dem och de har fått större boende! De tyckte först att det var lite läskigt att lämna den trygga valplådan. Men nu är de mycket nöjda över sin nya valphage! Senare idag ska de för första gången få smaka på fast föda! Det blir kalvfärs med äggula! Ska bli spännande att se vad de tycker om det! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra Larsson

Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela