lakedreams.blogg.se

Kennel Lakedreams Welsh Springer Spaniel Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare! Mail; [email protected] Tfnnr; 070-525 74 74

Glädje och sorg

Publicerad 2019-08-31 23:51:35 i Allmänt,

Nu har två veckor gått sen förra inlägget. Det har varit en jobbig tid, då min pappa hastigt gick bort. Det var oväntat och mycket tragiskt. Så ofattbart att han är borta och att vi aldrig mer kommer träffa honom. Saknaden är stor. 
 
Vi har haft fullt upp med vår sorg och allt som ska ordnas med, men som tur är har vi våra älskade hundar! Lilja och Mynta verkar förstå att vi är ledsna. De har tröstat och på natten lägger de sig tätt intill mig, när jag inte kan sova. Älskade hundar- vad skulle jag göra utan er! ❤
 
Valparna mår bra, nu har de blivit hela 7 veckor och de är helt underbara! Nu går vi in i sista veckan med dem! Tiden har gått så fort! Lilja fyllde 3 år i veckan och hon blev firad med tårta och paket från oss och alla sina barn! 
 
Nu har vi bestämt oss för vilken av tikarna som stannar hos oss! Här är hon, vår lilla Princess Dahlia! 
 
Hela gänget! ❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
Lilja och Dahlia! 
 
Captain Cactus o Little Red Fuchsia 
 
Prince Phlox 
 
Lord Lotus
 
Lovely Magnolia
 
Lady Freesia
 
Freesia o Phlox vågar inte smaka på mammas ben! De vet att det är bäst att låta bli! 
 
Kvällsmat på uteserveringen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra Larsson

Jag heter Alexandra Larsson och den här bloggen handlar om mina älskade hundar av rasen Welsh Springer Spaniel! Kennelnamnet Lakedreams blev godkänt och klart att användas i maj 2019 och min första planerade valpkull är beräknad att födas i mitten av juli -19! Nu börjar min spännande resa som hunduppfödare!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela